Βρέχει..Είχα καιρό να νιώσω έτσι..Μέσα στο σπίτι είναι σκοτεινά.Μόνο κάτι κεράκια υπάρχουν πάνω στο τραπέζι.Μου αρέσουν οι βροχερές μέρες πολύ.Και ακόμα περισσότερο ο χειμώνας.Μου αρέσει να κάθομαι στο καναπέ με κουβέρτες και μαξιλάρια,να χουχουλιάζω,να διαβάζω και να σκέφτομαι.Είχα καιρό να νιώσω έτσι.Να χω κάτι να σκέφτομαι.Να χω πράγματα για να ελπίζω.
Δε ξέρω αν αξίζουν οι σκέψεις μου.Δε ξέρω καν αν χάνω το χρόνο μου.Δε με νοιάζει όμως.Ξέρω πως μετά από καιρό είμαι καλά.Όχι τέλεια,αλλά καλά.
Ίσως δεν έχω το χρόνο αλλά έχω τη διάθεση.Και ίσως την ανάγκη.Για να κάνω όνειρα και σχέδια.Μου δίνει μεγάλο κουράγιο το γεγονός οτί ξυπνάω το πρωί και έχω έναν λόγο να ξεκινήσω τη μέρα μου.Με βοηθάει να ξέρω οτι οι στιγμές μου είναι μοναδικές.Αυτό όμως που με βοηθάει περισσότερο είναι να ξέρω πως οι στιγμές μου ίσως έχουν συνέπειες.Έτσι μπορώ να τις διαχειριστώ καλύτερα.
Υ.Γ:Ευχαριστώ..:)

2 σχόλια:

Αυγου είπε...

Βασούι μου...
Δεν ξέρω που αναφέρεσαι... κανείς δεν ξέρει...και να σου πω...δε χρειάζεται να μάθουμε... απλά μέσα απ'όσα είπες, με τα όνειρα... ίσως τη μικρή δόση ματαιοδοξίας...δεν ξέρω... απλά ένιωσα την ανάγκη να σου πω πως σ'αγαπάω πολύ πολύ!!
Μου λείπεις...
( :| μόλις θυμήθηκα οτι την παρασκευή έρχεται ο Νίκος και μου είπε να μην κανονίσω τίποτα... ΟΧΙ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ!!)

βασιλική είπε...

αναφέρομαι σε πολλά..Πάρα πολλά..(περισσότερα από κοντά).
Κρίμα που θα του πεις να πάρει το πούλο γιατί όπως σου είπα θα πάμε μοναστηράκι για φαγί..Αλλά ξέρεις..Είναι Παρασκευή και θέλω να δεις κάτι..(ντροπή και δέος!)Οπότε θα έρθεις από το σπίτι μου(its a spity-με έχει πιάσει ΤΕΡΑΣΤΙΑ μαλακία λεμεε)