Βαρέθηκα κάθε φορά που βγαίνω έξω να έρχονται καμιά δεκαριά τρελοί και να λένε τα δικά τους.
Βαρέθηκα να πληρώνω 8ο λεπτά για να πάω μέχρι το Ταύρο..
Βαρέθηκα να μου ζητάνε συνέχεια πρεζάκια 50 λεπτά για να πάρουν βενζίνη..
Βαρέθηκα τους αποπάνω που δε κάνουν τίποτα ούτε για τους τρελούς,ούτε για τα πρεζάκια,ούτε για τα 80 λεπτά..
Βαρέθηκα εμάς που ψηφίζουμε τους αποπάνω..
Βαρέθηκα εμάς που δεν ασκούμε πίεση με κανένα τρόπο..
Βαρέθηκα εμάς που όταν ασκούμε πίεση,την ασκούμε για τη πλάκα με το λάθος τρόπο..
Βαρέθηκα εμένα που βαρέθηκα όλους τους άλλους..
Βαρέθηκα εμένα που γράφω στο μπλόγκ και δε ξέρω πως να αντιδράσω..
Βαρέθηκα τη ζωντάνια της Αθήνας..
...και τη σιχαμένη τη μοναξιά της..
Βαρέθηκα να κάνω πως μιλάω στο κινητό στις υπόγειες διαβάσεις..
Βαρέθηκα να αλλάζω πεζοδρόμια..
Βαρέθηκα,βαρέθηκα,βαρέθηκα,βαρέθηκα,βαρέθηκα...Ακούει κανείς;;Βαρέθηκα λέμε.Ναι εγώ που υποστηρίζω οτί ο καθένας δικαιούται μια δεύτερη ευκαιρία.Ναι εγώ που πιστεύω πως κάθε άνθρωπος έχει την ιστορία του..Βαρέθηκα να με τρομάζουν οι ιστορίες τους..
Σεβαστές.Ούτε θα σε δείξω,ούτε θα σε κοροίδευσω.Μη το εκμεταλλεύσαι ρε πούστη όμως.
Πως νιώθεις χωρίς ενοχές τη καταπίεση όταν ο ίδιος την ασκείς;
Έλλειψη παιδείας.Μαζί σας.Συλλογική ευθύνη.Παρακλάδι της η ατομική.Φταίνε και φταίς.Έτσι πάει.Δε θα σε ενοχλήσω αν δε με ενοχλήσεις.Θα σε σεβαστώ αν με σεβαστείς.
Γιατί ρε γαμώτο δε γίνεται να βρεθεί μια κωλοισσοροπία;

Δεν υπάρχουν σχόλια: