Μα πόσα έχουμε ζήσει τελικά και όλα τα ξεχνάμε..Μικρές,μικρές,πολύ μικρές στιγμούλες που ξεφύτρωσαν από το πουθενά,άλλες που τις επιδιώξαμε,άλλες που τις περιμέναμε,άλλες που θέλαμε να αποφύγουμε..
Αν έπρεπε να επιλέξω ένα μικρό γεγόνος από τη ζωή μου για να περιγράψω,θα με θεωρούσα πολύ μίζερη.Πάνω σε διηγήσεις όμως,σε χαλαρές κουβεντούλες με φίλους ή και στο ξεφύλλισμα παλιών βιβλίων βλέπω ότι έχω άπειρες στιγμές,άπειρες εμπειρίες και βιώματα που με έχουν στιγματίσει.Χιλιάδες πρόσωπα,εκατομμύρια φράσεις,αμέτρητα συναισθήματα και τελικά μένει ένα απλό αχνό χαμόγελο στη θύμηση τους.
Σήμερα μου ήρθαν πολλά στο μυαλό..Η πρώτη φορά που σε είδα,η πρώτη φορά που άκουσα τη φωνή σου.Κρίμα να θυμόμαστε καλύτερα τις πρώτες φορές.Να μη κοιτάμε τι μας προσφέρει ο άλλος στο παρόν και στη συνέχεια στο μέλλον,αλλά αντίθετα να μένουμε σε μία φορά,στη πρώτη φορά.
Πάντως από σένα δε θυμάμαι μόνο τη πρώτη φορά.Ίσως ήταν σημαντική αλλά καθοριστική δεν ήταν.Χαίρομαι που έμεινες δίπλα μου.
Υ.Γ Στη μικρή μου..

2 σχόλια:

Αυγου είπε...

Βασουίνα μου...
Ήταν όμορφη η συζήτηση μας χθες... Νομίζω οτι και να τη συνεχίσουμε θα έχουμε πολλά να πούμε!! πράγματι!! ένα χαμόγελο έμεινε!! και τώρα με έκανες και χαμογέλασα ξανά!! σκεπτόμενη όσα έχεις ζήσει κι έχω ζήσει, και ξέρω, και και και...
Έχουμε να θυμόμαστε πολλές "αρχές"!!
Όμορφες αρχές ε??:)
Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω αν το "στη μικρή μου" αναφέρεται στη συζήτησή μας ή στη ζωή μας...
Πάντως χαίρομαι που σε έχω δίπλα μου... και το οτι έστειλα ΜΟΝΟ σε εσένα οτι θέλω να μείνουμε μαζί το 2009 (κι όχι μόνο) ,αν και ακούγεται πολύ ρηχό, το εννοώ!!
Τελευταίο!! Σε παρακαλώ!! μην ξανασκεφτείς οτι με κουράζεις!! όταν σε ακούω χαίρομαι πραγματικά πολύ!! Αλήθεια!!(K)

βασιλική είπε...

Μικρό μου Αυγοτουλιπάκι..
και εγώ χαίρομαι που σε έχω δίπλα μου όσο δε φαντάζεσαι..
Χτες το βράδυ σκεφτόμουν τη φράση "σε έχω δίπλα μου".Δεν είναι πραγματικά πολύ όμορφη;Δε ξέρω πως να το εκφράσω.Είσαι δίπλα μου.Κοντά μου.Ίσα με μένα.Αλλά και τόσο μα τόσο ψηλά.Τόσο ψηλά όσο χρειάζεται για να με προσέχεις.