Ένας διαστημικός λουκουμάς με περιστρεφόμενη ζάχαρη..

Τι έχω πάθει τελευταία και όλο θυμάμαι περασμένα ξεχασμένα κανείς δε ξέρει..
Είχα κάποτε έναν δάσκαλο και με έκανε κάφρο..
Είχα κάποτε ένα δάσκαλο που με μάθαινε να ανοίγω μπύρες με αναπτήρα..
Είχα κάποτε ένα δάσκαλο που μου έμαθε τι είνα το σεξ και τι ο έρωτας..
Είχα κάποτε ένα δάσκαλο που μου κούρδιζε τη κιθάρα και μου μάθαινε ανέκδοτα..
Είχα κάποτε ένα δάσκαλο που βίωσε τη πρώτη μου μαστούρα με φάρμακο..
Είχα κάποτε ένα δάσκαλο που μου μάθαινε αγγλικά..
Είχα κάποτε ένα δάσκαλο που αγαπούσα..
Είχα κάποτε ένα δάσκαλο που η απίστευτη καμενιά του με έκανε να τον σκέφτομαι συχνά..
Είχα κάποτε ένα δάσκαλο..μέχρι που έγινε εξώφυλλο σε περιοδικό και με παράτησε..
Δε σου κρατάω κακία γιατί ξέρω πως όσο χύμα και αν είσαι,πάντα με πρόσεχες."Πουλάκι μου" όπως συνίθιζες να με λες.
Περνάω συχνά από τη μουσική σκηνή που τραγουδάς μπας και σε πετύχω.Μόνο και σε δω ρε αληταρά.
Σε σκεφτόμαστε συχνά..Και εγώ και ο μπαγλαμάς το αδέλφι μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: