Όχι,όχι δεν παρακολουθείτε δείγμα εξαίσιου υποκριτικού ταλέντου.
Μα μη κυρία μου,μη χειροκράτε.Μην υποκλίνεστε στην ερμηνεία μου.
Δεν είναι μέρος μιας παρωδίας.Μια άλλη εγώ είμαι.Ένα κομμάτι που ξεχνιέται.
Μα σας λέω δε θέλω βραβεία και συγχαρίκια.Δεν άλλαξα για σας.Δεν άλλαξα για κανέναν.


Δε φταίνε οι πράσινες νεράιδες που στριμώχτηκαν στα σπλάχνα μας.
Αλλά εσύ και εσύ.Γράμματα μαζεμένα δίπλα μου.
Α και Θ,Γ και Β,και ύστερα πάλι Γ.
Με σένα θα είμαι η ευγενική και η ήρεμη,με σένα λες και γίνομαι γυναίκα και ύστερα πάλι παιδάκι.
Γράμματα μαζεμένα δίπλα μου.

Και σας ξαναλέω κυρία μου μη χειροκτροτάτε.Εγώ είμαι.Μη πληρώνετε για μένα.Μη πληρώνετε για κανέναν.

Όλοι κάπου κάπου μοιάζουμε.

Εξαρτάται τι γράμμα θα χουμε δίπλα μας.

Εξαρτάται ποιόν θυμόμαστε και για ποιόν μελαγχολούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: