θέλω να 'χω κάπου το σπιτάκι μου,να χουχουλιάζω τους χειμώνες μου μπροστά στο τζάκι,με ένα βιβλίο και ένα ωραίο ζεστό γαλλικό καφέ.Δε θα ΄χω ούτε τηλέφωνο,ούτε τηλεόραση.Μόνο ραδιόφωνο.Θα κάθομαι στη χνουδωτή μου φλοκάτη και θα αμπελοφιλοσοφώ για ώρες.Όταν θα βαρίεμαι,θα φεύγω,θα χάνομαι.Θα πηγαίνω Βερολίνο ή Ρώμη και το καλοκαίρι θα περνάω τουλάχιστον μία βδομάδα στη Κέρκυρα..Θα περπατάω για ώρες ατελείωτες στο κάστρο και στα πλακόστρωτα δρομάκια παρατηρώντας τους ανθρώπους.
Έπειτα θα μπαίνω στη θαλασσοψυχούλα μου και θα γυρνάω όλα τα νησιά.Όχι για πολύ.Για λίγο.Μέχρι να με κουράσει η επανάληψη του ονείρου μου.
Δε θέλω μεγάλες παρέες.Ούτε αμέτρητους γνωστούς.Θέλω 2-3 άτομα.Να τ'αγαπάω και να μ'αγαπάνε.Ο τηλεφωνικός μου κατάλογος δε θα 'χει 100 ονόματα αλλά ελάχιστα χαϊδευτικά.
Δε θα μένω μόνιμα στην Αθήνα.Ίσως τη επισκέπτομαι μια φορά το μήνα για να μη με ξεχάσουν οι δικοί μου.Θα τους δείχνω φωτογραφίες από τα ταξίδια μου και εικόνες από τη ζωή μου και εκείνοι θα μου λένε πόσο τους λείπω.
Δε θα απαντάω και θα με νομίζουν αδιάφορη.Μετά όμως ο πατέρας μου πριν κοιμηθεί θα καταλάβει πως και η σκέψη δηλώνει αγάπη και θα μου το συγχωρέσει.
Κάποια στιγμή θα γυρνάω και στο χώρο μουΜερικές μέρες του μήνα θα με επισκέπτονται φίλοι από άλλες πόλεις.Θα στριμώχνομαι στην αγκαλιά τους μέχρι να φύγουν.Και μετά δε θα μου λείπουν..

Υ.Γ:"Και δε θα μου λείπεις,γιατί θα 'ναι η ψυχή μου,το τραγούδι της ερήμου που θα σ'ακολουθεί.."Άρτα-Θεσσαλονίκη ή Πάτρα-Θεσσαλονίκη είναι πολλές ώρες.Και χρήμα.Αλλά το παλεύουμε έτσι δεν είπαμε;
Υ.Γ2:Έχουμε και το φοιτητικό που μας σώζει..
Υ.Γ3:ΟΑΕΔ-Καλλιθέα συμφέρει καλύτερα:P

1 σχόλιο:

Αυγου είπε...

Μικρό μου κουσκουμπίνι.....
Γι'αυτό θα είμαστε πάντα μαζί... γιατί τα όνειρά μας είναι τα ίδια!!(μόνο γι αυτό!!:P)
Υ.Γ1:Πάντα θα την παλεύουμε!! Έστω με ένα τηλεφώνημα, με τη σκέψη...
Υ.Γ2:Το χρήμα δεν το λογαριάζω τα δυό σου μάτια σαν κοιτάζω!!:D
Υ.Γ3:ΟΑΕΔ ΡΕ!!! FTW!!!!!:D