Ας θαυμάσουμε όλοι το μέλλον του κόσμου.Τους νέους που απαλλαγμενοί από προκαταλήψεις,εξοπλισμένοι με φρέσκιες ιδέες και διάθεση είναι έτοιμοι να κάνουν τη διαφορά..

Δεύτερη ώρα.Βιολογία Κατεύθυνσης.Διάλογος μεταξύ μαθητών και καθηγητή.
-O βαθμός θα εξαρτηθεί και από τη συμπεριφορά σας.
-Μα πάτε καλά;Ο βαθμός μετράει..
-Ναι κύριε.Δε μπαίνεις με τη συμπεριφορά στο πανεπιστήμιο.


Και θα συμφωνήσω με την άποψη του Πιλαλί."Τα πανεπιστήμια φτιάχνουν ειδικότητες και όχι προσωπικότητες."
Προτιμώ τη καλλιέργεια από τη γνώση.Προτιμώ το φιλότιμο παιδί παρά το καλό μαθητή.Ούτε τα μόρια,ούτε οι βαθμοί σε κάνουν άνθρωπο.


Τέταρτη ώρα.Αγγλικά.Άποψη μαθητή(σημαιοφόρου,πρώτου απουσιολόγου).
-Κανονικά έπρεπε να γίνει πορεία για τη προστασία των δικαιωμάτων του μπάτσου.(αναφερόμενος στον δολοφόνο του Αλέξη).


Συμφωνώ!Και στο χειρότερο καθίκι δεν αξίζει για δικηγόρος ο Κούγιας.

Και εις ανώτερα καμάρια μου..Και έχουν τόση πλάκα η φωτογραφίες από τη παρέλαση..Βλέμμα πατριώτη,κορμοστασιά περήφανου αγωνιστή..

3 σχόλια:

Αγγελίνα είπε...

3η ώρα, Έκθεση.
συζήτηση για το ρατσισμό.
συμμαθήτριά μου:
"Εγώ κυρία είμαι ρατσίστρια, αλλά δικαιολογημένα... ο λαός μας είναι ανώτερος απ' τους άλλους και πιο αναπτυγμένος"


Με τέτοιες αντιλήψεις είμαστε πολύ αναπτυγμένοι, έτσι;

Γιώργος Π. είπε...

Έχουμε και εμείς περιπτώσεις τέτοιου είδους:

Θρησκευτικά, Μαθήτρια: Ο Θεός είναι η σωτηρία μας. Θα τιμωρήσει τους παπάδες και του άπιστους γιατί ο Χριστός έχει τσατιστεί και δεν είναι μέσα στην εκκλησία.
(Ότι πεις)

Κοινωνιολογία, Μαθητής: Οι γυναίκες πρέπει να τρώνε ξύλο στο σεξ.
(Έτσι…έτσι.)

Ιστορία, Κατεύθυνσης: Με αυτά που γίνονται θα ξανά έρθει ο βασιλιάς, ο Όθωνας.
-ειπώθηκε με βάση τα τελευταία γεγονότα-
(Μου αρέσει που είμαστε προοδευτικοί. Παρεμπιπτόντως ο Όθωνας έχει πεθάνει λίγο)

Μαθηματικά, Μαθήτρια: Καλά κι αυτό το βλαμμένο τη δουλειά είχε στα Εξάρχεια.
(Εμ τι, μετά τις εννιά απαγορεύετε η κυκλοφορία)

Έκθεση έκφραση, Μαθήτρια: -αφού κάναμε μάθημα και συζητήσαμε για την καταστροφή τον βιβλίων-… Εγώ και η μαμά μου είχαμε πάει σε μία διαδήλωση και καίγαμε βιβλία. (Εμ τι έτσι. Τυφλότητα)

Έκθεση έκφραση, Μαθητής:-μετά από συζήτηση για την μόλυνση του περιβάλλοντος-
Ε, τι με νοιάζει, γιατί θα ζω τότε; (Δεν βαριέσαι θα ζουν τα παιδιά σου)

Κοινωνιολογία, Μαθήτρια: Όλα τα υιοθετημένα παιδία είναι δυστυχισμένα γιατί το αίμα που κυλάει μέσα τους είναι από κακούς ανθρώπους και θα γίνουν κακοί άνθρωποι όπως οι γονείς τους.(Είσαι υιοθετημένη;)

Κοινωνιολογία, Μαθήτρια: Πολλή λυπάμαι τα παιδία στην Αφρική μα γιατί δεν τα σκοτώνουν με καμία βόμβα να μην πεινάνε; (Να τα ταΐσουμε μήπως;)

Στο διάλλειμα: Τι τους θέλουμε τους επιμελητές αφού μειώθηκαν οι Αλμπάνιδες.
(Κι εμείς;)

Και πολλά άλλα τέτοια. Να κλάψεις η να γελάσεις;

βασιλική είπε...

Aγγελίνα σε κόβω λίγο προκατελημένη.Η κοπέλα είχε επιχειρήματα..:P
Δικαιολογημένες πάντως τέτοιου είδους άποψεις.Αν μόνο αυτό έχεις γνωρίσει ως ανάπτυξη και μάλιστα έχεις πειστεί, δύσκολα θα κοιτάξεις παραπέρα.
Και να δεχθώ πως ένας εξηντάρης το πιστεύει αυτό.Το 15χρονο και το 17χρονο όμως ,πόση εμπειρία ζωής μπορεί να έχει;Πως κατάφερε και το βγαλε το συμπερασματάκι;
Γιώργο δε καταλαβαίνω γιατί βρίσκεις λάθος την άποψη του μαθητή στη δεύτερη περίπτωση.:P
Πάντως η καραμέλα του στυλ "και μένα τι με νοιάζει" είναι το τσιτάτο της υπόθεσης.Απαλασσόμεθα των ευθυνών με μια απίστευτη χαλαρότητα και αφέλεια.Γιατί δε σε νοιάζει κύριος;Δεν είσαι ένας από τους υπεύθυνους της κατάστασης;Τι να γελάσεις και τι να κλάψεις..Να ξεράσεις πρέπει.