Tα άπλυτα μας στη φόρα!!

Όπως είναι γνωστό κάνω παρέα μόνο με άτομα υψηλής καλλιέργειας και κουλτούρας και αυτό άλλωστε φαίνεται και στις συνομιλίες μας.Ήταν υποχρέωση μου να παραθέσω το παρακάτω απόσπασμα για να μπορέσουν και οι αναγνώστες αυτόυ του μπλόκ να δουν τι περιεχόμενο έχει ο συγγραφέας του αλλά και ο συγγραφέας της Ιθάκης.(ένα ποίημα διάβασε και το κάνει και μπλόκ..πφφφφ:P)
υ.γ Σε αγαπώ!Μη με βρίσεις!
Ο χρήστης Augustinoula λέει:
αλλά χαίρομαι πολύ!!
Ο χρήστης Augustinoula λέει:
όλο για εσένα!!
Ο χρήστης Vaxiou λέει:
μου τη πεφτεις?
Ο χρήστης Augustinoula λέει:
πφφφ...
Ο χρήστης Vaxiou λέει:
κοιτα αυγουστινα
Ο χρήστης Augustinoula λέει:
κοίτα συμπέρασμα...
Ο χρήστης Vaxiou λέει:
εισαι καλο παιδι
Ο χρήστης Augustinoula λέει:
ε ναι λοιπόν...
Ο χρήστης Augustinoula λέει:
!!
Ο χρήστης Augustinoula λέει:
το ξέρω!!
Ο χρήστης Vaxiou λέει:
αλλα σε βλεπω μονο σα τη καθαριστρια μου
Ο χρήστης Vaxiou λέει:
θα ηταν λαθος να γινει κατι μεταξυ μας
Ο χρήστης Augustinoula λέει:
γιατί??
Ο χρήστης Augustinoula λέει:
θα καθαρίζω και τσαμπε στην τελική!!
Ο χρήστης Vaxiou λέει:
καταρχας μυριζεις χλωρινη
Ο χρήστης Augustinoula λέει:
ποτε!!
Ο χρήστης Vaxiou λέει:
παντα!!:
Ο χρήστης Augustinoula λέει:
εντάξει μωρή άρρωστη!! με ιδρωτίλα θα σου έρχομαι απο εδώ και στο εξής!!
Ο χρήστης Vaxiou λέει:
θα με αφηνεις να σου γλυφω τη μασχαλη?
Ο χρήστης Augustinoula λέει:
ΜΠΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΞ!!
Ο χρήστης Augustinoula λέει:
κοίτα...
Ο χρήστης Augustinoula λέει:
αν γουστάρεις...
Ο χρήστης Augustinoula λέει:
εγώ χαίρομαι!!
Ο χρήστης Augustinoula λέει:
γιατί δε θα χρειαστεί να κάνω μπάνιο!!
Ο χρήστης Vaxiou λέει:
χαχαχαχα
Ο χρήστης Vaxiou λέει:
να εισαι ξυρισμενη ομως
Ο χρήστης Vaxiou λέει:
μη βηχω και φευγουν τριχομπαλες
Ο χρήστης Augustinoula λέει:
χαχαχαχαχαχα

2 σχόλια:

Αυγου είπε...

τρέλα!! frydia!!χαχαχα
Θα σου δείξω εγώ το απόγευμα που θα είμαστε μόνες μας!! χαχαχαχαχα

βασιλική είπε...

αχ ναι μανάρι μου..
"μέσα σου μια στιγμή αν ζούσα..":P:P:P:P:P