Σεβασμός στο μαλάκα!

Αφού όλοι το έκαναν να μη πω και εγώ τα συγχαρητήρια μου σε όλα τα κωλόπαιδα που δε ξέρουν(με) να δίνουν(με) ευκαιρίες;Που δε ξέρουν(με) να σέβονται τίποτα και θεωρούν(με) μαγκιά να προσβάλλουν τους άλλους είτε με λόγια είτε με ενέργειες;
Σήμερα αισθάνθηκα πιο γελοία από ποτέ.Ναι ήμουν και εγώ στο χαβαλέ της τάξης που έκανε μια καθηγήτρια μας να βουρκώσει και να ξεσπάσει σε κλάμματα.Καλό το αραλίκι,καλή η πλάκα αλλά με μέτρο.2 είναι τα συμπεράσματα.Τελικά μαλάκας δε γεννιέσαι,γίνεσαι!Και δεύερον και σπουδαιότερο αν δε ξέρεις να σέβεσαι και να εκτιμάς τότε δεν είσαι και ο ίδιος άξιος σεβασμού και εκτίμησης.Σήμερα δηλώνω παντελώς ανάξια.Δε τόλμησα να ζητήσω συγγνωμή στο τέλος.Θα ήταν σκέτο θράσος στη προκειμένη.

3 σχόλια:

Γιώργος Π. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
βασιλική είπε...

Δε μπορούσα να ζητήσω συγγνώμη.Θα φαινόταν τελείως ψεύτικο παροτι το νιωθα.Το καλό είναι πως πια μετράω τις αντιδράσεις μου εκεί που πρέπει.
Ξέρεις ρε συ.Σαφώς και έχουμε το δικαίωμα να αναιρέσουμε κάποια πράγματα.Αλλά δε πρέπει να κάνουμε κατάχρηση αυτού του δικαιώματος γιατί τελικά μόνο γελοίοι φαινόμαστε.Είναι αυτό που λέμε οτι από τότε που βγήκε το συγγνώμη χάθηκε το φιλότιμο:)

Γιώργος Π. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.