Έχω πολλά,άπειρα θέλω.Όνειρα,όνειρα,όνειρα.Θαυμάσια σενάρια,ουτοπικές καταστάσεις.Φαντασία,μεγάλη φαντασία.Κάποιες φορές προσαρμοσμένη στη πραγματικότητα μου,άλλες φορές έξω από τα όρια.Αμέτρητα "μακάρι" και άλλα τόσα "ελπίζω".Προσπάθεια,αποτυχίες,επιτυχίες.Μια να νιώθω "εκατομμύρια δρόμους μακρυά από την άνοιξη"* και την άλλη στιγμή να είμαι ένα βήμα μακρυά από την ολόδικια μου ζωή.
Θέλω σωστά πράγματα.Μα θέλω και μεγάλα λάθη.Πάντα πίστευα πως από κάτι καλό,ίσως βγει κάτι εξίσου καλό.Μα υπήρξα πεπεισμένη πως από κάτι κακό βγαίνει πάντα κάτι καλύτερο.
Δε τις φοβάμαι τόσο τις άσχημες καταστάσεις.Ούτε καν αυτές που δημιουργώ στις μικρές μελαγχολίες μου.Πιο συχνά-πρέπει να πω-είναι τα όμορφα αυτά που με τρομάζουν.Ίσως να μην είμαι άξια να τα ζήσω,ίσως να μην είμαι σε θέση να τα βιώσω.Και η πιθανή ανικανότητα του να μην ζήσεις το δημιούργημα,αν όχι της φαντασίας σου,αλλά της ψυχής σου,με ξεφτιλίζει.Δε πιστεύω απόλυτα στη τύχη.Και πόσο μάλλον στη μοίρα.Δε θέλω να πω "ετυχε" και δεν έζησα έτσι όπως ήθελα.Όχι δεν έτυχε.Έχουμε κατά ένα μεγάλο ποσοστό ευθύνη για την τροπή των πραγμάτων.
Κρίνουμε,επιλέγουμε.Μας κρίνουν και μας επιλέγουν.Οι κρίσεις μας και οι επιλογές μας συγκρούονται.Ένα ατελείωτο,φυσικό ντόμινο.Το κάθε κομμάτι με διαφορετικό σχήμα,μέγεθος και χρώμα.Αλλά όλα με την ίδια ακριβώς ιδιότητα.Επηρεάζουν και επηρεάζονται.

*Στίχος από το βιβλίο του Θέμη Τασούλη "Μαθήματα Πρωτοβάθμιας Άνοιξης"

2 σχόλια:

kioy είπε...

Πολύ μου αρέσει, έστω και αν νιώθω ενοχικά για την απόλαυση της κλειδαροτρυπικής ματιάς στη ζωή των άλλων, να βλέπω ανθρώπους με φλόγες ενδότερες ανήσυχες να κοχλάζουν στις βαθύτερες ατράπους της ύπαρξης...

Δεν ξέρω γιατί, αλλά στο νου μου μου έφερες έναν στίχο του Γκάτσου. Δε το λέω ως συμβουλή(έτσι μπορεί να φαίνεται ο στίχος)-άλλωστε ποιος είμαι για να σε συμβουλεύσω-; (Οι συμβουλές δεν είναι παρά τα αγιοπαίδια της δικής μας οπτικής, και είναι χρέος μας να τα αποκυρήξουμε). Απλά παραθέτω τον παρακάτω στίχο, που πιθανώς θα τον γνωρίζεις, διότι είναι αυτός στον οποίο καταφεύγω μέσα από παρόμοιες ανησυχίες...

“Να μην εργάζεσαι περισσότερο από όσο χρειάζεσαι για να κερδίσεις τα απαραίτητα. Μη χαιρετάς ανθρώπους που δεν έχουν τίποτε να σου πουν. Μη σπαταλάς τις κινήσεις σου. Να σκέφτεσαι αδιάκοπα και τέλος, να κοιμάσαι κουρασμένος…”

Σε αιρετώ, χάρηκα που σε ανακάλυψα...:)

βασιλική είπε...

Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου.Ανήσυχο πολύ το γράψιμο σου.Μ'αρέσει..
Μα δεν τα λέει όλα αυτός ο στίχος;Δε τον θεωρώ ένα μάτσο όμορφα λόγια.Για μένα είνα ο επιθυμητός τρόπος ζωής.Και στο λέω αυτό με παράπονο γιατί ειναι φορές που "ξεχνιέμαι".
Να μην αναλώνεσαι,να δικεδικείς,να προσπαθείς..Τα όνειρα σου να τα κάνεις πλάνα,να μην γίνεσαι σκλάβος κανενός,ούτε καν των δικών σου απόψεων..
Θα θελα να τα λέμε:)
Καλή σου νύχτα..